Er dyre cykelhjelme det værd?

Komfortpuderne er til regelmæssig daglig brug, mens løbspuderne er tyndere og lettere til løbsdage. Lazer G1 leveres også med to sæt puder – race pads og komfort puder. Glem ikke, at Lazer også har en Crash Udskiftning Program, dog betingelser gælder. Og hvis de gabende ventilationskanaler og samtidig sprøde og organiske moderne styling ikke giver det væk, den fjerklædte vægt (europæisk-spec version: 250 gram, hævdede-CPSC-godkendte vægte var ikke tilgængelige endnu), tynd gjord, og skarpt udført detaljer vil. Som et resultat, er det vigtigt at lære selv ridning en cykel, som du simpelthen er alvorligt tryg ved hjælp af denne type påklædning, og det alvorligt bliver nødt til at sikre din grundlæggende sikkerhed fra top til tå.

Der er masser af litteratur om trafiksikkerhed til rådighed, herunder færdselsloven, som vil lære dig den korrekte måde at bruge vejene sikkert. I USA, Canada, Europa (herunder Storbritannien) og Australien skal alle cykelhjelme, der fremstilles eller importeres, overholde disse landes sikkerhedsstandarder. Jeg har gjort en række rejser cykelture i Europa og andre steder og lært på den hårde måde, at du ikke ønsker at gå rundt i brosten gamle by og gå til gelato i standard cykel sko. Hvis du ikke har for vane at ride på hjelm, skal du stoppe med det samme. Varmen kan forårsage bobler til at danne i hjelmen, potentielt beskadige det til det punkt, hvor det ikke vil beskytte dit hoved i et nedbrud. Bortset fra det, kan du også ændre lysintensiteten ved at cykle gennem fem forskellige tilstande.

Bortset fra et par hjelme med pony hale havne, er der intet, der tilbydes på markedet endnu, der rummer dette fænomen, selv om flettet frisurer har eksisteret i århundreder. For hoverboard ridning, airbag hjelm (cykelairbag.dk) er det første krav at have en hoverboard. En pæn ting om denne hjelm er dens Crash Udskiftning Garanti, som giver mulighed for en erstatning, hvis du får i et styrt inden for det første år efter købet. Mens du kan finjustere pasformen ved hjælp af justerbare stropper og urskive, er dit første skridt at finde en hjelm, der passer dit hoved korrekt. MRAS 3 Fit System (Micro Rotary Adjustment System 3) giver mulighed for nemme dimensioneringsjusteringer, og frontvisiren er også let aftageligt.

Med indbygget MIPS hjernebeskyttelsessystem og det nye slanke look, og du har en hjelm, der ser godt ud overalt. Advanced Rollsys fit system på toppen bagsiden af hjelmen gør det hestehale venlige og giver en mere jævn pasform over det hele i stedet for bare trukket rundt til bagsiden. Den polstrede foring giver også en behagelig og tæt pasform. Lineren kan ændre pasformen af hjelme, kan det hage og trække hår, korthårede og skaldet cyklist klagede over fornemmelsen af plast liner mod hovedet, kan det kompromittere ventilation, kan det snag templer, når ryttere forsøgte at stash deres solbriller i hjelmens ventilationskanaler, og liner undertiden knirker. Det er godt, da der nu er mere fokus på sikkerhed, og hvilke hjelme der bedst kan beskytte mod hovedskader i stedet for blot at overholde CPSC-standarder. Så uanset om du er på udkig efter den bedste landevejscykelhjelm eller den sikreste cykelhjelm, leder du det rigtige sted.

Når man ser for den bedste landevejscykel hjelm, sikkerhed ville have til at figurere fremtrædende inden for kriterierne for, hvad der bestemmer, hvad der er “bedste”. Mens enhver hjelm er bedre end ingen hjelm, er du uden tvivl bedre stillet på udkig efter den sikreste cykelhjelm, som du kan få dine hænder på. Scott gør en meget flot hjelm, og ARX Plus er ingen undtagelse. Link til vores SCOTT hjelm størrelse diagram. Scott ARX Plus (MIPS) Hjelmen er tilgængelig på Amazon. Når du ser en ‘KØB NU PÅ AMAZON’ knappen nedenfor, kan du holde musen over knappen for at se links til Amazon USA, Storbritannien og Canada.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>